Tak je to tady a mám z toho radost. Často dostávám dotazy od pedagogů a vedoucích kroužků, jak pracovat s dětmi se speciálními potřebami. Myslím, že toto téma je třeba otevírat často a podrobně. Děti se speciálními potřebami chtějí být jako každé jiné dítě. Rodiče mnohdy ze strachu z odmítnutí raději nic neřeknou. Dítě se poté jeví zbytečně jako problémové.Křik je jeden z nedůraznějších prostředků pro vyjádření frustrace, vzteku, nespokojenosti nebo naopak radosti. Používají ho miminka, děti, puberťáci i dospělí. Myslíte si, že se na vás křik nepodepisuje? Nebo chcete pochopit, co se děje s vašimi dětmi? Chcete zvládnout svůj křik nebo to naučit dítě? Jak důvěrně znáte svůj křik?
Křik je jeden z nedůraznějších prostředků pro vyjádření frustrace, vzteku, nespokojenosti nebo naopak radosti. Používají ho miminka, děti, puberťáci i dospělí. Myslíte si, že se na vás křik nepodepisuje? Nebo chcete pochopit, co se děje s vašimi dětmi? Chcete zvládnout svůj křik nebo to naučit dítě? Jak důvěrně znáte svůj křik?